zondag 30 november 2008

Workshop

Gisteren heb ik een leuke workshop gevolgd bij Dolls & Decorations in Almere. Wij hebben een heel leuk boekje gemaakt, of eigenlijk een boekje in een boekje. Klinkt ingewikkeld, maar dat is het eigenlijk niet. Mijn boekje is helaas nog niet af, moet ook nog wat foto's bijbestellen, maar het wordt super. Dat kan ook niet anders want de workshop werd gegeven door Ingrid, en die maakt altijd prachtige dingen. Het boekje van de scrapdag met mijn tantes en mijn nichtje heb ik wel afgemaakt, maar ik moet nog even foto's maken, net als van de kaarten die ik de afgelopen dagen heb gemaakt. (maar de batterij van m'n camera is leeg, moet ik even opladen). Als ik de foto's heb gemaakt zal ik ze showen, hier op mijn blog.

Ik wens iedereen een gezellige werkweek (met sinterklaas!!). Veel plezier allemaal!!

3 opmerkingen:

José zei

Hoi Martine,
Ik ben erg nieuwsgierig naar je boekje die je gemaakt hebt tijdens je workshop. Maak hem maar gauw af, dan kan ik hem bekijken. Of neem je hem donderdag even mee naar het werk?
Groetjes José

Hanneke van der Linde zei

Ik ben ook erg nieuwschierig naar je boekje, is vast mooi aan het worden!

Ingrid zei

Ik vond het leuk en gezellig dat je er zaterdag was en ben blij dat je het een leuk boekje vond.