zaterdag 6 december 2008

Sint en Kerst !

Gisteravond hebben wij gezellig sinterklaas gevierd, samen met mijn vader, moeder, Roelof en Patricia (m'n broer en z'n vrouw). Eerst hebben we heerlijk met z'n allen gegeten en daarna was het tijd voor de pakjes. Ik ben echt super verwend! 3 pakjes chipboard thickers en een boek over photoshop heb ik gekregen. Echt helemaal leuk! Vandaag hebben we een kerstboom gekocht (een nepperd). Een hele grote van wel 1.80 m. hoog. We hebben hem ook gelijk neergezet, maar toen ik hem ging versieren, kwam ik wel wat ballen tekort. Morgen is het tuincentrum hier open, dus ga ik nog maar even lekker shoppen. Ik begin al helemaal in de kerststemming te komen. Volgend weekend gaan Ron en ik naar het kerstdiner van zijn werk, in Leuven, Belgie. Nu heb ik gezien dat daar dan ook kerstmarkt is, dus het plan is om zaterdag op tijd te vertrekken, zodat wij voor het diner ook nog even van de kerstsfeer daar kunnen genieten en misschien zondag ook nog wel, want we blijven daar slapen. Van scrappen komt deze dagen helaas niet zoveel, maar ik moet nog wel even aan het werk voor m'n kerstkaartjes!

Nu ga ik nog even van een gezellige zaterdagavond genieten en wens jullie allen een heel gezellig weekend!

ps. hebben jullie ook een leuke sinterklaasavond gehad??

1 opmerking:

José zei

Hoi Martine,
Leuk dat je zo verwend bent door Sinterklaas (hahaha). Wij zijn hier ook flink verwend. Ik heb div. stempels gekregen, bloemetjes, een agenda en ook nog lekker marsepijn.
Ik ben wel jaloers op je kerstboom hoor. Wij hopen eigenlijk eerst de kast te kunnen verkopen voor we de kerstboom kunnen neerzetten. Het wordt anders zo ontzettend vol. Vanmiddag gaan we wel naar Riviera Maison om het gangkastje te bestellen, want de oude site-table is al weg. Ik heb er echt zin in.
Nou veel plezier bij de kerstshow en groetjes van José