dinsdag 8 maart 2011

Jasper 18 jaar!!!!

Afgelopen zaterdag is Jasper 18 jaar geworden!! Ik moet er nog wel een beetje aan wennen om een zoon van 18 te hebben. Het zegt tenslotte ook iets over mijn leeftijd. Maar ja, ik zeg altijd maar, je bent zo oud als je je voelt! En dat valt best mee. Jasper heeft van ons een snowboard en snowboardschoenen voor z'n verjaardag gekregen. Maar ik had ook nog een t-shirt voor hem gekocht, omdat ik niet zeker wist of wij het snowboard op tijd in huis zouden hebben. En een verjaardag zonder pakje om uit te pakken vind ik niet zo leuk. Voor dat t-shirt zocht ik stoer inpakpapier, maar dat kon ik niet vinden. Dus heb ik het zelf maar gemaakt van bruin pakpapier en een stoere stempel. Ik heb het nog even uit zijn prullenbak gevist om hier te kunnen laten zien.

En aan een pakje hoort natuurlijk ook een kadolabel:


Van José (en fam.) kreeg Jasper een heel grappig kadootje. Nl. een versierde pot gel met daarin geld verstopt. Dat wordt knoeien natuurlijk. Wel zonde om dit open te maken, want het ziet er zo mooi uit! Ik ben zo vrij geweest om de foto's hiervan even van José haar blog te pikken (vindt ze vast niet erg!?)

Vandaag heb ik gezellig op mijn neefje Kees mogen passen. We zijn heerlijk wezen wandelen, want het was prachtig weer. Ik heb er van genoten. Jullie ook??
Morgen hoop ik weer wat tijd te hebben om aan de slag te gaan op mijn zolderkamer. Ik wil nog het één en ander afmaken. En er zijn binnenkort weer een aantal mensen jarig, dus ik wil ook nog een paar kaartjes maken. Wie weet kan ik morgenavond weer een bericht plaatsen met nieuwe foto's. Misschien en tot morgen en anders tot de volgende keer!
Liefs, Martine

2 opmerkingen:

José zei

Hoi Martine,
Het pakpapier ziet er erg leuk uit. Ik had het nog niet gezien, maar zeker de moeite waard om te onthouden. Heb vandaag op het werk ook héééél leuk inpakpapier gezien. Misschien kunnen we samen iets bestellen. Hebben we morgen wel over. Ik ga nu ook op zolder zitten om een paar verjaardagskaartjes te maken. Ben benieuwd wat jij gaat maken.
Groetjes en nog een knutseligemiddag verder.
José
PS. wat is Kees toch een lekker jochie.....

Dicky zei

Hé Martine,
Nog gefeliciteerd met je zoon. Ik vond het pakpapier wat je hebt gemaakt erg leuk. Wat José heeft gemaakt vond ik ook leuk. Ik heb gelijk weer een paar ideetjes voor als ik een verjaardag heb.
Groetjes Dicky