maandag 21 maart 2011

Heerlijke dagen!

Vrijdag ben ik met José en Angela naar de Knotsgekke Kaarten én Scrapdagen in Den Bosch geweest! Het was echt super leuk en gezellig. Wij hebben alledrie hartstikke leuke dingen gekocht. Vooral de kraam van Ludiec was bij ons erg in trek. Wat een prachtige stempels hebben ze daar!! Ze waren super vriendelijk en gaven antwoord op al onze vragen. Wij mochten zelfs foto's maken van de voorbeelden die er hingen. Zo aardig! Alledrie hebben we een aantal van die prachtige stempels gekocht en ik denk dat we er nog wel meer gaan bestellen. Zo gaaf zijn ze! Verder heb ik nog prachtig papier gekocht en een embossingmal voor de Cuttlebug, een stans, stempelinkt, embossingpoeder, nog meer stempels enz. enz. Het was gewoon TE LEUK! Ik vond het zelfs zo leuk, dat ik zaterdag samen met mijn moeder weer naar Den Bosch ben gegaan. Toen zijn we naar de andere beurs geweest: de hobby- en handwerkbeurs. Die was ook erg leuk. Ik heb een leuk setje gekocht om een sleutelhanger te haken en ook Zpagetti (lekker dik haakspul) om een tas te haken. Ik heb zo'n zin om er aan te beginnen!! Ook heb ik kartonnen labels gekocht voor aanstaande zaterdag. Dan komen een aantal nichtjes van mij, met hun dochters gezellig een middagje labels versieren. Ook daar heb ik enorm veel zin in!

Gisteren werd mijn oma 95!! Dat hebben wij gevierd met de hele familie met een gezellige brunch bij een restaurantje hier in de buurt. Ik wilde heel graag een foto van 4 generaties: mijn oma, mijn moeder, ikzelf en mijn dochter. Nou, die hebben we gemaakt:


We bijzonder hoor, 4 generaties! De oudste is 95 en de jongste 15, wat een verschil!

Verder heb ik het hele weekend genoten van het heerlijke weer, jullie ook?? En volgens mij blijft het ook nog lekker, dus GENIETEN!!

Liefs, Martine

3 opmerkingen:

José zei

Hoi Martine,
Leuk hoor, dat je zaterdag nog even met je moeder terug bent geweest naar Den Bosch. Ben wel benieuwd naar het eindresultaat van je gehaakte tasje hoor. En bedankt nog, dat je voor mij nog een stukje van dat mooie witte kant-lint hebt meegenomen...
Ene....Gefeliciteerd met je oma, wat een leeftijd. Moeten wij nog maar zien te halen. Vond ze je kaart mooi?
Gezellige avond nog en tot gauw.
Groetjes José

Theetante San zei

Ook in Den Bosch geweest! Dat we elkaar niet gezien hebben he? Er zijn er veel geweest uit blogland! Je hebt leuke spulletjes gekocht! ik ben erg benieuwd wat je er mee gaat maken!
Groetjes San

hokje zei

Wat een leuke foto met vier generaties! Mooie spullen heb je gekocht op de beurs; altijd leuk om weer met nieuwe dingen aan het knutselen te gaan...

Fijne avond,
Miranda