dinsdag 16 november 2010

Taartjes

Vorige week woensdag heb ik samen met Lisa en mijn schoonzusje Patricia een workshop gevolgd voor het vullen en versieren van een taart. Wij hadden ons opgegeven voor de workshop "basistaart" bij de Tafel van 18 in Utrecht. Het was echt heel erg leuk en goed georganiseerd. Voor iedereen stond een ronde cake klaar, die we eerst gingen vullen. Daarna moesten we hem afsmeren. Vervolgens mochten we een kleurtje uitkiezen voor de marsepein. Die gingen wij zelf kleuren (lekker kliederen!!). Wij hebben lekker felle kleurtjes uitgezocht, nl. oranje, knalroze en knalgroen. Nadat de marsepein over de taart lag, konden wij beginnen met het versieren van de taart. Dat is toch wel het leukste onderdeel! Er kon gekozen worden uit enorm veel vormpjes. Bij ons waren de bloemetjes en de vogeltjes favoriet.



En dit is het resultaat van een avondje lekker knoeien:

De roze taart is van Lisa, de groene van Patricia en de oranje heb ik gemaakt. Na afloop kon er nog even lekker worden gewinkeld. Wij hebben wat spullen gekocht om cupcakes te versieren voor Lisa d'r verjaardag komend weekend. Lisa en ik gingen die avond met 2 heerlijke taarten naar huis. Die van Lisa hebben we lekker opgegeten en die van mij zit in de diepvries. Die hebben we nog tegoed.
Liefs, Martine

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Martine,

Als je zoiets samen kunt doen, is het natuurlijk hardstikke gezellig!

Ik vind de taarten wel goed geslaagd, zeg!!

Groetjes Thea

Theetante San zei

Wauw! dat ziet er mooi uit! Het is zonde om die taarten op te eten he? Dat lijkt me ook leuk om te gaan doen, een workshop taarten maken! Ze zien er super uit!

Groetjes San

José zei

Hoi Martine,
Ziet er allemaal goed uit. Wij komen zeker van het weekend even een cup-cakeje bij Lisa proeven.
Groetjes José