zaterdag 27 september 2008

Kaartje!



Twee weken geleden heb ik een leuk kaartje gemaakt voor mijn vriendinnetje José, die jarig was. Het kaartje heeft zij inmiddels al lang ontvangen, dus kan ik hem hier laten zien.


Gisteravond zijn wij met vriendjes en vriendinnetjes wezen koken. Onder leiding van een echte kok hebben we een chinese maaltijd gemaakt. Het was gezellig en lekker. We hebben een hoop geleerd en een hoop gegeten en gelachen! Van de foto's wilde ik een mozaiek (goed geschreven??) maken, maar dat valt nog niet mee. Alle foto's zijn geupload, maar dan?????? Ik hoop dat het nog eens gaat lukken, want het is een leuke manier om veel foto's te showen.


Vanmorgen ben ik met m'n moeder even naar Doorn geweest. Het was weer erg leuk. Moet binnenkort nog maar een keertje terug, want ze waren ontzettend veel dozen met mooie spulletjes aan het uitpakken. Dus José, wanneer kan jij???


Gezellig weekend allemaal en geniet van het mooie weer, voor je het weet is het weer voorbij!


Doeiiiiii, Martine

2 opmerkingen:

José zei

Hoi Martine,
Nou, het kaartje had ik al gezien, maar wil nog wel even vermelden dat hij inderdaad erg leuk is. Hij staat nog steeds op de kast te pronken.....
Ben je leuk geslaagd in Doorn? Ik ga zeker met je mee, dus we moeten maar gauw een keer een datum prikken. Lukt het niet met de foto's? Heb je hulp nodig? Ik hoor wel. Groetjes José

Ingrid zei

Leuk kaartje, Martine. Ik was vrijdagmorgen ook in Doorn, maar blijkbaar ben ik je misgelopen. Een mozaiek is heel makkelijk hoor. Als je Google Picasa (gratis fotoprogrammaatje) download, kun je heel makkelijk een mozaiek maken.