woensdag 1 oktober 2008

Yes gelukt!!

Hoera het is eindelijk gelukt om een mozaiek te maken. En het was niet eens moeilijk, als je maar het goede programma gebruikt. Dankzij Ingrid ben ik het gaan proberen in Picasa en het was echt super eenvoudig! Dus hierbij enkele foto's van ons gezellig avondje koken en eten in Montfoort. (voor herhaling vatbaar!!)

Het weer is echt triest deze week, de regen slaat tegen de ramen, het lijkt wel herfst! Maar het is wel lekker weer om de scrapspullen tevoorschijn te halen en lekker aan de slag te gaan. Zo ben ik gisteren begonnen aan het maken van mijn kerstkaartjes. Ik heb zo hier en daar wat inspiratie opgedaan en de eerste kaartjes zijn bijna klaar. Ze worden leuk! Ik merk alleen nu al dat ik papier te kort kom dus er moet weer geshopt worden, VERVELEND NOU! Helaas heb ik komend weekend geen tijd, want we gaan met Ron z'n werk een weekendje naar Spa. De regenjassen gaan mee! Maar wie weet heb ik volgende week wel even tijd om wat papier in te slaan.

Weer genoeg gekletst voor vandaag, ik ga de lichten uit doen en vroeg naar bed, want morgen mag ik weer gezellig met mijn favo collega José werken (gezellig, de nieuwe CmF ligt in de winkel, dus wij vermaken ons wel).

Welterusten, Martine

1 opmerking:

José zei

Hoi gezellige en tenmiste altijd vrolijke collega,
Wat een leuke foto's. Ik sta er alleen wel vaak op, en ook nog charmand.......
Veel plezier van het weekend.
Groetjes José