zondag 19 december 2010

Elines Huis


Hallo allemaal,

Hebben jullie het gezien? Het boek Eline's Huis van Eline Pellinkhof krijgt een tweede druk. Het is een ontzettend leuk boek met allemaal hele leuke, creatieve ideeen. Echt een boek wat iedere creatieve dame zou moeten hebben. Op haar blog (http://elinepellinkhof.blogspot.com/) heeft Eline momenteel een actie, waarbij je zo'n gaaf boek kan winnen. Je hoeft alleen maar een berichtje achter te laten. Het is zeker de moeite om dat even te doen. In dit fimpje kan je vast een kijkje nemen in dit leuke boek.

Genieten jullie een beetje van het winterse weer? Ik kan mij niet herinneren dat er zo ontzettend veel sneeuw is gevallen. Het is prachtig buiten, alleen jammer dat de zon niet schijnt, want dan kan je van die prachtige foto's maken. Misschien morgen?

Ik wens iedereen een gezellige kerstvakantie!!!
Liefs, Martine

2 opmerkingen:

José zei

Hoi Martine,
Leuk hoor, zo'n filmpje op je blog. Ik heb gelijk even een berichtje achter gelaten bij Eline.
Groetjes José

~Nancy~ zei

Gelukkig nieuw jaar!!! En wat leuk dat Eline een boekje uit heeft.. had het even gemist (gebruikte vroeger veel van haar plaatjes bij mijn 3d kaarten maar ben haar een beetje uit het oog verloren)