dinsdag 15 december 2009

kaartje

Vorige week hebben mijn overburen een zoontje gekregen. Hartstikke leuk! En daar hoort natuurlijk een kaartje bij. Dit is het kaartje wat ik voor hen heb gemaakt. Lekker stoer!


Afgelopen woensdag ben ik samen met José en Angela ook nog een avondje in Doorn geweest. We hebben daar een workshop gevolgd van Lance Anderson. Het was echt hartstikke leuk! We hebben een pop-up christmasalbum gemaakt. Als mijn album af is zal ik foto's plaatsen.

En weet je wat?! Vrijdag ga ik alweer naar Doorn voor een workshop. Wederom een kerstalbum. Ik heb er zo'n zin in en ik ben zo benieuwd hoe dit album er uit gaat zien. (wordt vervolgd!)

Ik wens iedereen succes met de voorbereidingen van de kerstdagen en natuurlijk een hele fijne kerst!

groetjes, Martine

4 opmerkingen:

José zei

Hoi Martine,
Leuk "stoer" kaartje heb je gemaakt. Ik heb dezelfde mal met sterren gebruikt voor kerstkaartjes. Kan je nagaan hoe multi functioneel de mal is.
Ik vond het ook erg gezellig woensdag en wens je vrijdag veel plezier. Jammer dat ik niet met je meekan.....
Groetjes José

José zei

Heb je nou je blog weer aangepast? Of geeft mijn computer nu niet alles weer......
Groetjes José

Unknown zei

Hoi Martine,

Bedankt voor je kaart, erg mooi! Nu kan je hem op je blog zetten ;)
Veel plezier vandaag met je workshop!

Groetjes Leonie

Unknown zei

Hoi Martine
Ik heb me op je blog aangemeld als volger dan kan ik ook zien wat jij allemaal maakt
Groetjes Dicky