woensdag 11 maart 2009

twee kaartjes



Nancy vd Berg heeft op haar blog (http://nancyvandenberg.blogspot.com/) een workshop?challenge staan voor een superleuk kaartje. Eindelijk heb ik de tijd gevonden om hem te maken. En ik vond hem zo leuk, dat ik er gelijk twee heb gemaakt, een dames- en een herenuitvoering.

Het is een ontzettend leuk kaartje om te maken, omdat je heel goed je restjes papier kunt gebruiken. Nancy maakt overigens altijd superkaartjes en prachtige layouts! Ik kijk altijd met veel plezier op haar blog.

Ik wens iedereen veel scrapplezier en tot de volgende keer.

groetjes, Martine

3 opmerkingen:

José zei

Hoi Martine,
Hier dan een reactie van mijn kant (hahaha). Ze zijn super leuk geworden en voor de man vind ik hem echt wel leuk hoor. Welke ga je opsturen naar Monique?
Groetjes José
PS. Bedankt voor de gezellige werkdag.

~Nancy~ zei

Oowww.. wat zijn je kaartjes leuk geworden zeg Martine! WOWIE! JE bent lekker bezig geweest!! Supergaaf dat je de tijd hebt genomen om wat met mijn workhopje te doen!!! TOt heel gauw! Liefs Nancy

José zei

Hoi Martine,
Leuk die "dotjes"..... Het is je dus gelukt. Leuk om te doen hé?
Groetjes José