donderdag 5 maart 2009

Dom!

O wat dom van mij zeg, vergeet ik helemaal om mijn laatste layout te laten zien. Deze heb ik gemaakt, aan de hand van de sketch die José en ik wederom beide hebben gebruikt. Ook deze sketch is weer afkomstig van Pagemaps. Iedere maand staan hier een aantal nieuwe sketches op, ook voor het maken van kaartjes. Echt heel leuk om te gebruiken. José en ik vinden het vooral erg leuk om te zien, dat de layouts echt heel verschillend worden, ondanks het gebruik van dezelfde sketch.
Voor deze layout heb ik een foto gebruikt, die wij in 2006 op Aruba hebben gemaakt. Op deze plek was oorspronkelijk de Natural Bridge, maar helaas was die voordat wij naar Aruba gingen, ingestort, wat ook wel weer een mooi plaatje opleverde! Het papier wat ik heb gebruikt, is niet helemaal mijn ding, vooral het roze niet, maar toch vind ik het eindresultaat best aardig geworden.

Hier nog wat details. Zoals je kunt zien heb ik deze keer zelfs de naaimachine uit het stof gehaald.
Ik ben benieuwd met welke sketch José komt.
Tot gauw en de groetjes, Martine

2 opmerkingen:

José zei

Hoi Martine,
Leuke dag gehad gisteren? 16 jaar alweer, wat vliegt de tijd toch....
Nou, je lay-outs had ik al gezien, maar toch wil ik nog even zeggen dat ik ze allemaal erg mooi vind geworden. Vooral de lay-out van Puck.
Gezellig weekend en tot donderdag (wat zien we elkaar weinig hé?)
José

José zei

Oh ja, ik vergeet te zeggen dat ik alweer een nieuwe sketch heb uitgezocht, maar er nog niet helemaal wijs mee ben. Kan jij donderdag je "sketch kaartjes" eens meenemen?
Groetjes José