zondag 28 december 2008

Winter

Heerlijk het is winter. Hier bij ons wordt sinds vandaag al geschaatst. Echt zo gezellig!! En doordat het zo koud, bedacht ik mij ineens, dat ik mijn boekje over de winter van 2007 nog niet heb laten zien. Het is eindelijk gelukt (met behulp van de beschrijving van José) om een mozaiek met Mosaic Maker te maken.

Blauw en bruin zijn echt mijn favo kleuren om mee te scrappen. Het papier wat ik heb gebruikt vind ik zelf dan ook super mooi!

Genieten jullie ook zo van de kerstvakantie? Gezellig de kids thuis, lekker warm bij de kachel. Wat een gezellige tijd is dit toch! Ik wens iedereen een hele goede jaarwisseling toe en natuurlijk een heel gezond, gezellig en creatief 2009!!

2 opmerkingen:

Birgit zei

Je boekje ziet er prachtig uit! Jij ook een fijne jaarwisseling en een heel gelukkig 2009 gewenst!!

José zei

Hoi Martine,
Je boekje had in natuurlijk al gezien, maar ik blijf hem ontzettend leuk vinden. Leuk zo die mozaiek.
Ben gisteren nog even in Doorn wezen shoppen..... Niet zo heel veel gekocht, maar wel veel lettertjes.
Voor jullie ook een gezellige jaarwisseling en hopelijk wordt 2009 ook weer een gezellig en collegiaal jaar voor ons.
Groetjes José