maandag 13 oktober 2008

Lekker gescrapt!




Afgelopen weekend hebben Lisa en ik gezellig samen zitten scrappen. Ik heb 2 layouts gemaakt met foto's van Jasmijn, mijn buurmeisje, waar ik 1 dag in de week op pas. Het zijn 2 simpele layouts geworden, maar zelf vind ik ze wel leuk. Ik heb eens in mijn stapel papier gespit en vond nog wat oude papierlijnen, die nu eindelijk maar eens gebruikt moesten worden (dan kan ik tenminste weer eens wat nieuws gaan kopen).

Ik hoop dat ik deze week nog tijd heb om nog meer te maken, want ik heb er enorm veel zin in. En ik hoop nog tijd te hebben om samen met Lisa even in Doorn te gaan kijken om nog wat nieuw papier in te slaan. (en wie weet wat nog meer).

Ik wens iedereen een gezellige herfstvakantie!

1 opmerking:

José zei

Hoi Martine,
Ik zie dat je lekker bezig bent geweest. Ik had de foto's al gezien en vond ze al super leuk, maar nu je ze gescrapt hebt, zijn ze nog leuker geworden. Echt heel leuk. Ook vind ik die vlinders zo leuk. Is dat een pons of zo? Misschien heb ik dat al een keer gevraagd, maar ik weet het niet meer. Altzheijmer-light......
Heb je donderdag nog lekker genoten van je vrije dag. Donderdag kunnen we weer gezellig samen werken. Geniet nog even van de laatste daagjes en het mooie weer en tot gauw.
Groetjes José