woensdag 14 december 2011

Thuis!

Wat stom van mij, maar ik ben helemaal vergeten om jullie op de hoogte te stellen van de thuiskomt van Lisa. In mijn vorige bericht vertelde ik dat ze nog een hele week extra in het ziekenhuis moest blijven. Dit viel gelukkig mee, afgelopen woensdag mocht ze toch mee naar huis, omdat ze niet langer antibiotica via het infuus nodig had, maar over kon gaan op tabletten. Ze is dus inmiddels een weekje thuis en het gaat best aardig met haar. Ze is nog niet helemaal pijnvrij, maar het gaat de goede kant op. Wij hopen dat ze volgende week weer een beetje naar school kan gaan.


En wat ik ook nog niet heb verteld is dat José en ik afgelopen zaterdag op de kerstmarkt hebben gestaan in IJsselstein. Het was ontzettend koud, maar wij hebben genoten. We kregen hele leuke reacties op onze kraam/spullen. Het was geweldig om op de markt te staan en we gaan het zeker vaker doen.



Voor nu wens ik jullie allemaal een fijne avond en succes met de voorbereidingen voor de komende kerstdagen!



Lieve groetjes, Martine


Ps. ik wil iedereen nogmaals bedanken voor de kaarten die Lisa heeft gekregen. Gelukkig stuurt het ziekenhuis ze nog steeds door naar huis!!

10 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Hallo Martine,

Wat fijn om te horen dat Lisa inmiddels weer thuis is en dat het goed met haar gaat. Ik hoop dat ze volgende week weer in staat is om naar school te kunnen.

Heerlijk ook dat de kerstmarkt een succes was!!

Lieve groet, Ingrid

Especial and More zei

Leuk dat je volger geworden bent, zoals je ziet volg ik jou nu ook.
Wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug! Ondertussen ook nog even een kerstmarkt voorbereiden en doen, knap hoor.

Groetjes,
Janny

hokje zei

Wat fijn dat Lisa weer gezellig bij jullie thuis is en dat het naar omstandigheden goed met haar gaat, ik hoop dat het volgende week goed gaat op school!

Met een kraam gevuld met zulke mooie spulletjes kan ik mij wel voorstellen dat het een succes was.

Lieve groet, Miranda

Unknown zei

Jullie kraam zag er erg mooi uit.
Hard gewerkt en super leuke spullen.
Een keer op de markt staan smaakt naar meer he/

Groetjes Brigitte

José zei

Hoi Martine,
Wat hebben we genoten, hé? Dit gaan we zeker vaker doen.... Maar dan misschien iets met warmer weer! We gaan gauw onze agenda's naast elkaar leggen.
Groetjes José

Thuis bij Tjits zei

heel fijn dat Lisa weer thuis is en dat het goed gaat! het zou helemaal fijn zijn als de pijn ook steeds minder wordt en Lisa de school weer een beetje op kan pakken.

wat leuk van de kerstmarkt, ziet er ook gezellig uit!

lieve groetjes, Tjits

Judith zei

Hallo Martine,
Ik schaam me een beetje, kaartje naar het ziekenhuis is niet gelukt. Mag ik jullie huisadres?

Fijn dat Lisa weer thuis mag zijn! Daar is het toch veel beter, lekker met mama, papa en boer om haar heen.
Sterkte!
Groetjes, Judith

Loraine Living zei

Wat fijn dat het weer een beetje beter gaat met Lisa, het is nog al niet een operatie.
Ik heb helaas jullie kraampje op de markt gemist, we waren er niet.
Ik wens je veel succes met de eerste huisparty in januari, super leuk! Lieve groet, Diana

Mayflower zei

Ik loop ook een paar posten achter bij je Martine.
Maar wat fijn dat je dochter weer thuis is en dat alles goed is gegaan.
Wat leuk voor haar dat er veel blogsters hebben gereageerd op je oproep en haar een kaart hebben gestuurd. Dat is zo fijn als je in het ziekenhuis ligt.
Ik hoop dat haar herstel voorspoedig gaat.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Unknown zei

Voor jou ook hele Fijne Feestdagen en een goed en Gezond 2012.
Groetjes Brigitte