dinsdag 19 oktober 2010

Cupcakes!

Afgelopen zaterdag ben ik met Lisa en een aantal nichten en hun dochters een middagje bezig geweest met cupcakes versieren. Het was een hele gezellige middag met een heerlijk resultaat. Het was ontzettend leuk om te doen. Een van de nichten had twee kratten met spullen meegebracht, waaronder hele leuke uitsteekvormpjes, waar je superschattige bloemetjes mee kan maken van marsepein. Op de foto hieronder zie je de cupcakes die Lisa en ik hebben gemaakt.


Voor mijn nichten had ik een zakje gemaakt met cupcake-vormpjes met daaraan een leuk label met natuurlijk een gehaakte bloem. Ik vind het zo leuk dat ik nu ook weet hoe dat moet.

Ik wens iedereen een gezellige herfstvakantie toe! Het is echt knutselweer, vinden jullie ook niet!?

groetjes, Martine

2 opmerkingen:

José zei

Wauw, dat ziet er leuk uit. Gaan we ook een keer doen hoor!!!!
En dan die zakjes met cupcake-bakjes, helemaal leuk.
Groetjes José

Ingrid Danvers zei

Oh....die zien er leuk en lekker uit!