dinsdag 16 februari 2010

Time flies!!

Afgelopen week heb ik weer eens een layout gemaakt. José had weer een sketch uitgezocht, waarvan we allebei een layout hebben gemaakt. Die van José is wederom weer erg anders dan die van mij. Ik vind dat zo grappig. Je gaat beide van hetzelfde uit en je maakt compleet iets anders! Ik heb 3 foto's van Jasper en Lisa gebruikt. De eerste is van hun eerste ontmoeting in het ziekenhuis toen Lisa net was geboren. De tweede is gemaakt toen wij naar Eurodisney zijn geweest, wij waren toen 12,5 jaar getrouwd. De laatste foto is afgelopen zomer in Spanje gemaakt. De tijd gaat echt heel snel, het lijkt nog maar pas geleden dat Jasper is geboren, maar volgende maand wordt hij al 17!

Voor de komende maand heb ik weer een sketch uitgezocht, dus José en ik kunnen weer aan de slag. Mijn winteralbum is ook bijna klaar, dus ik hoop daar in mijn volgende bericht foto's van te kunnen laten zien.

Tot gauw!

groetjes, Martine

2 opmerkingen:

José zei

Hoi Martine,
Je lay-out had ik al gezien, maar ik zie dat je er nog wat aan toegevoegd hebt. Super leuk die klokken erbij. Helemaal af zo. Op naar de volgende lay-out.
Groetjes José

Ingrid Danvers zei

Leuke lay-out, Martine. Die transparante klokken zijn heel toepasselijk bij de titel. En ja....de tijd gaat hard he? Leuk om je kids van klein naar groot te zien.