zaterdag 17 oktober 2009

Taart en cupcakes!!

Vorige week zaterdag was het dan eindelijk zover! Wij, José, Angela, Aagje en ik gingen naar Paper & Pictures in Doorn voor de workshop taart & cupcakes. En ik kan je vertellen: het was SUPER leuk!! Eerst gingen we naar de bakkerij van de banketbakker om de hoek bij de scrapboekwinkel. Daar hebben we een OVERHEERLIJKE taart gemaakt. Dat was echt heel erg leuk om te doen. Daarna gingen we weer terug naar de winkel, waar we ruim de tijd kregen om lekker te shoppen. Ik koop altijd weer meer, dan ik van plan was, maar ja, ze hebben ook zulke mooie spullen. Na de lunch gingen we aan de scrap. Eerst hebben we een superschattig cupcake-doosje gemaakt en daarna een leuk cupcake-boekje. Het boekje is nu nog helemaal leeg, maar ik denk dat ik daar de foto's van deze dag in ga scrappen.

Al met al was het een hele geslaagde dag! Wat ook leuk was, is dat wij Ingrid Danvers daar nog hebben gezien. Zij maakt echt prachtige kaarten. Ze heeft geprobeerd aan José en mij uit te leggen hoe je de perfekte strik kan maken op je kaart. Nu moeten wij natuurlijk gaan oefenen om ze net zo mooi als Ingrid te krijgen. We doen ons best, maar het blijft moeilijk!
Dames (José, Angela en Aagje), ik wil jullie bedanken voor de ontzettende leuke dag! Het was een subliem verjaardagskado!!Posted by Picasa
groetjes, Martine

1 opmerking:

José zei

Hoi Martine,
Nou ik vond het ook super gezellig. En wat heb je de foto's op een leuke manier gedaan. In picasa?
Groetjes José