woensdag 9 september 2009

Eindelijk!

Eindelijk weer eens een berichtje op mijn blog! En eindelijk ook weer eens tijd gehad om even lekker te scrappen. De kids zijn inmiddels weer naar school, dus het normale leven is weer begonnen. Vanmiddag heb ik deze layout gemaakt. Het zijn foto's van onze vakantie. Jasper vond het geweldig om van de rotsen af te duiken. En wij vonden het super om daar leuke foto's van te maken. Het is een vrij eenvoudige layout geworden, maar zelf vind ik hem wel stoer.


Ik hoop dat ik komend weekend nog wat tijd heb om te scrappen, ik wil namelijk nog een leuke kaart maken voor José, die komende week 40!!! wordt.
groetjes, Martine


1 opmerking:

José zei

Hoi Martine,
Leuk weer eens wat te lezen op je blog, moet ik ook nodig weer eens doen.
Je lay-out is super geworden, maar dat had ik je al gezegd. Ene.....ik ben benieuwd naar je kaart.....
Groetjes José