zondag 15 februari 2009

Vakantie

Het is heerlijk vakantie!! Ron en Jasper zijn samen lekker naar Oostenrijk, om te skieen en ze hebben het daar fantastisch. Lisa en ik gaan dinsdag een paar dagen naar Domburg in Zeeland. We gaan daar lekker shoppen in Middelburg.


Afgelopen week heb ik het één en ander gescrapt. Helaas heb ik nog geen foto's gemaakt, maar ik kan jullie al wel de sketch laten zien, die José en ik allebei hebben gemaakt.



Op José d'r blog (http://madebyjose.blogspot.com/) kunnen jullie haar uitwerking ervan al wel zien. Die van mijn zal ik er aan het eind van de week opzetten, als ik weer terug ben van ons tripje. Zaterdag heb ik samen met Lisa een workshopje gevolgd bij Scraps in Nieuwerbrug. Wij gingen een layout maken in de stijl van Iggy Dodie (zie: http://www.scrappadingue.net/) Maar dat valt nog niet mee. Zij heeft een hele drukke scrapstijl, met heel veel laagjes over elkaar. Mijn layout is best leuk geworden, maar het is toch niet helemaal mijn ding. Ook deze layout zal ik het eind van de week op mijn blog plaatsen. Dit is wel een saai bericht zo zonder foto's, maar het is nu te donker om ze nog te maken. Vandaag hebben Lisa en ik ook nog zitten scrappen. We zijn begonnen aan een heel klein boekje, waar je hier de tutorial van kan zien: http://kwernerdesign.com/blog/2007/04/tutorial-mini-pocket-book.html In plaats van de nietje hebben wij met dubbelzijdig tape gewerkt. Dat vonden we iets mooier. De boekjes worden grappig, maar zijn nog niet helemaal klaar. Dus we hebben nog wat te doen volgende week.

Morgen moet ik nog een middagje werken, maar daarna ga ik mijn koffertje pakken voor een paar daagjes Zeeland. Wij hebben er zin in! Ik hoop dat jullie ook allemaal een gezellige vakantieweek hebben! Tot later!!



ps. als iemand weet hoe ik mijn blog een beetje kan pimpen. Ik hou me aanbevolen voor een workshopje.

2 opmerkingen:

José zei

Hoi Martine,
Het is vast heel gezellig zo met z'n tweeën, meiden onder elkaar. En zo te horen vermaken jullie je uitstekend. Zo te zien zijn jullie weer hele leuke dingen aan het scrappen. Ik zal kijken of ik ook het kleine boekje kan maken. Kunnen we kijken hoe verschillend onze uitwerkingen zijn. Jij bent al slim geweest om te vragen naar een "workshop" voor je blog. Je bent me al voor geweest (hahaha).
Veel plezier van de week.
Groetjes José

José zei

Hoi Martine,
Gefeliciteerd met je 16 jarige zoon!!!! Gezellige dag vandaag en succes bij de kapper.
José