woensdag 21 januari 2009

Hallo allemaal,
Eindelijk weer een berichtje op mijn blog. Dat was wel lang geleden, maar ja je weet het he, iedereen is druk, druk, druk. Gelukkig heb ik nog wel wat tijd gehad om te scrappen. Met José en Angela heb ik afgesproken om iedere maand een layout te maken naar aanleiding van een sketch. Deze eerste maand heb ik de sketch uitgezocht op http://www.pagemaps.com/. Er staan daar iedere maand weer nieuwe leuke sketches op.

En dit is mijn layout geworden. Het is wel grappig om te zien, dat de layouts zo ontzettend verschillend worden. Die van José bijvoorbeeld is paars met grijs en veel strakker dan de mijne.

Ik ben benieuwd welke sketch wij volgende maand gaan gebruiken. Het is echt superleuk om te doen. Vooral ook omdat is veel te weinig layouts maak. Ik ben meer van de miniboekjes. Maar ik heb mijzelf voorgenomen om toch verder ook meer layouts te gaan maken.

Nu ga ik maar eens de rommel hier thuis opruimen en daarna richting mijn bed. Morgen is er weer een gezellige werkdag met mijn favo collega José.
Tot snel!


ps. speciaal voor José: ik heb ergens gelezen dat als je eerst je foto's upload en dan pas de tekst
toevoegt, je de foto's wel kan vergroten door ze aan te klikken. Ben benieuwd of het werkt.

ps.2 Het werkt!

4 opmerkingen:

Birgit zei

Wat een leuk idee! Hij is erg mooi geworden!

José zei

Hoi Collega,
Je lay-out is super, maar dat wist je al..... Nu alleen je harten-boekje nog! of maak je daar geen foto's van? Mijn foto's zal ik morgen erop zetten.
Ik zal ook gauw op zoek gaan naar een nieuwe sketch voor de maand februari, want het is al weer bijna zover. Wel leuk om te doen hoor.
En ja hoor, het werkt!!!! Je kan de foto's nu toch nog openen. Goeie tip van je.
Nou ik ga nu eindelijk de bank op of toch maar naar bed.
Groetjes José

Hanneke van der Linde zei

Mooie LO!! Gave sketch ook zeg!

José zei

Hoi Martine,
Lekker (scrap)weekend gehad? Ben benieuwd wat je hebt gemaakt!
Hé, laat je nog even wat de nieuwe naam van Lisa haar blog is? Kan ik even kijken!!!!
Werk ze vandaag.
Groetjes José