zondag 21 april 2013

Vlaggenlijntje.

Voor mijn nichtje Floor, die vandaag jarig is, haakte ik dit vlaggenlijntje. De kleurtjes zijn een beetje in Pip-stijl. Dit zijn ook de kleurtjes van haar slaapkamer. Ik hoop dat dit lijntje een leuk plekje krijgt in haar kamer. 

                                                                   

Omdat het zo ontzettend leuk is om te haken, en omdat dit zo'n leuk patroontje is, ben ik aan vlaggenlijntje nummer 2 begonnen. Deze wordt iets stoerder dan de 1e. Ik ben helemaal weg van de combinatie grijs, turqoois, geel. Zo lekker vrolijk, dat geel.

patroon van Mevrouw Snoeshaan
Ik hoop jullie in de loop van de week het eindresultaat van dit haakwerk te laten zien.
Fijne week allemaal!!
Liefs, Martine

3 opmerkingen:

Leonie zei

Daar zal Floor vast heel blij mee zijn! Lieve kleurtjes!
De tweede wordt ook heel mooi! Ik ben benieuwd hoe hij er in zijn geheel uitziet!

Groetjes Leonie

José zei

Hoi Martine,
En.....vond Floor de vlaggenlijn leuk?
Ik ben inmiddels ook aan nummer 2 begonnen......
Groetjes en werkze vandaag,
José

Judith zei

Een mooi model en vrolijke kleurtjes!
Op dit moment vind ik geel en grijs ook heel gaaf op kaarten. De tweede variant slinger wordt vast ook heel mooi. Ben natuurlijk benieuwd naar het resultaat (-:

Fijne dag!
Groetjes van Judith