dinsdag 13 mei 2008

Ongeduldig




José werd al ongeduldig, dus heb ik mijn layouts maar snel afgemaakt, zodat ik ze kan laten zien.


Vanmorgen heb ik als proef opgepast op mijn buurmeisje Jasmijn. Als haar moeder weer gaat werken komt ze iedere week een dagje bij ons. Gezellig hoor zo'n klein poppetje. Het is echt een schatje!!
Ik hoop dat ik snel weer iets heb gemaakt om te laten zien, maar met dit mooie weer is het ook wel heel erg lekker om in de tuin te zitten. Dus ik weet niet of er veel uit mijn handen zal komen. Maar we zien wel.
Groetjes en geniet van het mooie weer!!
Martine


3 opmerkingen:

José zei

Hoi Martine,
De lay-outs zijn erg leuk geworden. Leuk ook dat randje met de naaimachine, of zie ik dat verkeerd. Ik vind het heel leuk hoe je nu voor Jasper aan het scrappen bent, dat is weer heel anders als voor Lisa. Super zijn ook de kleuren die je hebt gebruikt.
Hé en je buurmeisje is inderdaad een poppetje en ook weer een leuk onderwerp om te scrappen.
Groetjes José

~Nancy~ zei

Hi Martine!!!! Wat zijn je layoutjes leuk geworden zeg!! Enne.. dat was jij toch met je dochter afgelopen zaterdag bij Paper & Pictures in Doorn?? Groetjes! Nancy

Ingrid zei

Wat een leuke en vrolijke vakantie-layouts! Ik vond het leuk om je zaterdag bij P&P gezien te hebben.