zondag 13 april 2008

Hallo!!


Hallo allemaal,


Heeft iedereen een leuk weekend gehad? Aan het weer heeft het vast niet gelegen. Wat was het lekker he?! Ik heb er in ieder geval wel van genoten.
Vandaag zijn we in het nieuwe huis van Gert en Petra wezen kijken. Het is een prachtig huis, waar nog wel heel veel moet gebeuren voor ze er in kunnen, maar het wordt vast geweldig! We zijn ook nog in het nieuwe huis van Cor en José wezen kijken. Dat is nog niet klaar, maar dat wordt ook vast heel leuk! De wijk waar zij gaan wonen is in ieder geval echt te gek.


Ik ben ook nog een beetje creatief geweest vandaag. Eindelijk heb ik foto's van onze vakantie op Aruba gescrapt (2 jaar geleden, schaam, schaam). Het is een layout geworden over de eerste surfles van Jasper. Zelf vind ik hem wel grappig geworden. Het is in ieder geval iets heel anders geworden dan ik normaal maak.
Jasper vindt hem zelf ook heel leuk.
Tot de volgende keer!!
groetjes Martine

1 opmerking:

José zei

Hoi Martine,
Ik dacht, even snel kijken of je je nieuwe lo op je blog hebt geplaatst. En ja hoor....hij staat er op. Hij is echt super gaaf geworden. Een echte jongens lay out. Leuk hoor. En de kat, oogt inderdaad supper gevaarlijk. Ik zal hem vanmiddag even aan de kinderen laten zien, of toch maar niet. Komt Monica misschien niet meer bij je naar binnen (Hahahaha).
Nou succes vanmiddag.
Groetjes José